Travel platform kickstart
Contact
0
0
Hotelname, Bestemming

alltours flugreisen gmbh

Als grootste onafhankelijke touroperator in Duitsland staat alltours sinds de oprichting in 1974 voor succesvolle en resultaatgerichte groei. Met een omzet van 1,45 miljard euro en meer dan 1,7 miljoen gasten (seizoen 2018/2019) in de pakketreisbusiness is de alltours Group met de touroperators alltours flugreisen, alltours dynamisch en byebye een van de grootste in de branche. Naast de touroperatoractiviteiten heeft alltours andere succesvolle bedrijfssegmenten: De groep van bedrijven omvat Reisecenter alltours GmbH, een reisbureauketen met ongeveer 200 reisbureaus, de touroperator voor dynamische pakketreizen BYE.bye GmbH, alltours Reiseportal GmbH als een online afsplitsing, het Spaanse incoming agentschap Viajes allsun gevestigd in Mallorca, en het vastgoed- en managementbedrijf alltours España.

 

 

 

_______________________________________________________________________________________________

hoofdkantoor van alltours in het Dreischeibenhaus in Düsseldorf

Succes is nauw verbonden met één naam

Willi Verhuven, de oprichter en enige aandeelhouder van het bedrijf, opende op 15 januari 1974 een klein reisbureau in de Kirchstraße in Kleve en legde daarmee de basis voor een uniek succesverhaal in de toerismebranche. Al in het eerste jaar van zijn zelfstandig ondernemerschap begon hij zijn eigen reizen te organiseren. In het begin nam hij 500 gasten mee naar het Griekse eiland Mykonos. Binnen de grenzen van Noordrijn-Westfalen maakte alltours al snel naam. De nationale doorbraak kwam echter later. In 1988 breidde alltours zijn vluchtnetwerk uit naar alle grote Duitse luchthavens. Als gevolg daarvan explodeerde het aantal alltours-vakantiegangers. Slechts twee jaar later namen 173.000 gasten een zonvakantie met alltours. In 1999 overschreed het aantal tevreden gasten voor het eerst het miljoen. In 2005 vlogen meer dan 1,5 miljoen vakantiegangers op vakantie met alltours. In 2014 waren er al meer dan 1,8 miljoen gasten.

Het alltours-recept voor succes is eenvoudig

Hoge kwaliteit voor een redelijke prijs. Of, om de bedrijfsfilosofie van alltours te gebruiken: "alles - maar goedkoop". Van typische fincas op het platteland tot familie- en wellnesshotels en luxe 5-sterrenresorts, er is een breed programma om uit te kiezen, afgestemd op verschillende behoeften. Alltours onderkende snel het groeiende verlangen van klanten naar hoge prestaties tegen redelijke prijzen en heeft zijn aanbod in het hogere marktsegment doelgericht uitgebreid. Het aandeel 4- en 5-sterrenhotels ten opzichte van de beddencapaciteit is nu 80%. Gezinnen maken met 40% een bijzonder groot deel van de gasten uit. Geen wonder met aantrekkelijke kinderprijzen en speciale kortingen voor alleenstaande ouders met kinderen.

 

De naam alltours is bij consumenten een synoniem geworden voor een optimale prijs-kwaliteitverhouding. Niet in de laatste plaats dankzij aandachttrekkende marketing die de bedrijfsfilosofie landelijk bekend heeft gemaakt. Met een naamsbekendheid van 92% behoort alltours tot de Europese top. Het bedrijf zal zijn succesvolle weg als grootste onafhankelijke touroperator de komende jaren voortzetten.

allsun hotels - de alltours hotelketen

De hotelketen allsun, die eigendom is van alltours, is met 30 vakantieresorts een van de grootste aanbieders op de Canarische Eilanden en Mallorca en is met twee hotels ook vertegenwoordigd op het Griekse eiland Kreta. Alle allsun hotels hebben 4, 4,5 of 5 sterren. Ze zijn hoogwaardig uitgerust, worden gekenmerkt door een bijzondere feel-good sfeer en hebben een bijzonder groot aantal tevreden vaste gasten. alltours richt zich met deze vakantieoorden op een breed publiek van jong tot oud: afhankelijk van het hotel worden zowel ontspanningszoekers, fitness-, wellness-, actieve en strandvakantiegangers als liefhebbers van boetiekhuizen aangesproken.

 

Sinds de zomer van 2014 zijn de premium productlijnen "DeLuxe" en "Premium DeLuxe" aangevuld met de lijn "Komfort Plus". Deze hotels uit de hogere middenklasse bieden hoge kwaliteit, goede faciliteiten, uitstekende service en een bijzonder goede ligging.

 

In 2015 introduceerde alltours het merk "sunline Hotels". Dit zijn geselecteerde vakantieoorden die voldoen aan de hoge kwaliteitseisen van de touroperator. Onder het motto "goed & goedkoop" bieden de hotels met maximaal 4 sterren maximaal comfort tegen zeer redelijke prijzen.

 

Een ander hotelmerk zijn de "alltoura hotels". In de alltoura hotels komen gasten die zich op hun gemak voelen in een eigentijdse clubsfeer aan hun trekken. De nadruk ligt op wellness, fitness, actieve sporten, shows en entertainment - inclusief professionele kinder- en jeugdzorg.

 

Met "Luxmar" en "Family & Friends" heeft alltours sinds de zomer van 2018 twee nieuwe hotelmerken in haar portfolio. Luxmar biedt vakanties voor volwassenen vanaf 16 jaar. De focus ligt hier op rust en ontspanning, maar ook op actieve vakanties. De hotels hebben minimaal 4 sterren en zijn luxe en voorzien van veel comfort, zoals ruime fitness- en spa-centra. Family & Friends biedt alles wat families & co. willen: professionele kinderopvang, binnen- en buitenprogramma's, actieve vakanties voor jong en oud in een ontspannen, rustgevende sfeer op hoog 4-sterrenniveau. De doelgroep bestaat naast gezinnen met kinderen ook uit koppels en singles.